Beantwoord
Bellen naar politie in Nederland
Voor niet dringende politiehulp in Nederland moet je het nummer 0900-8844, een betaalnummer bellen. Volgens wwww.politie.nl betaal je voor een gesprek 2.8 cent per minuut + starttarief van 9.51 cent + gebruikelijke belkosten. Omdat ik in de grensstreek woon heb ik dit nummer blijkbaar gebeld terwijl mijn telefoon nog niet automatisch was overgeschakeld naar een Nederlandse operator. Proximus rekent hiervoor €18,40 voor 7:45 minuten. Hoe kan dat ?
Beste antwoord door Wim
Roger,
Wat de Nederlandse politie schrijft is juist, en ook het bericht van Wilin hierboven klopt.
Bellen vanuit België naar het buitenland valt niet onder de roaming en wordt beschouwd als een internationaal gesprek, uiteraard vallen de speciale nummers in het buitenland hier ook onder.
Je vindt alle info op volgende pagina’s:
onze FAQ over roaming
tarieven per land
alle Proximus tarieven
Mvg,
Wim
Bekijk origineelWat de Nederlandse politie schrijft is juist, en ook het bericht van Wilin hierboven klopt.
Bellen vanuit België naar het buitenland valt niet onder de roaming en wordt beschouwd als een internationaal gesprek, uiteraard vallen de speciale nummers in het buitenland hier ook onder.
Je vindt alle info op volgende pagina’s:
onze FAQ over roaming
tarieven per land
alle Proximus tarieven
Mvg,
Wim
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.