Skip to main content
Beantwoord

Onverwacht probleem


Sinds deze middag krijg ik de melding waardoor we geen zenders hebben, dus ook al een paar uur geen TV kunnen kijken. De melding is nl.: Onverwacht probleem...Geen verbinding. Wenst u het probleem op te lossen?

Hoe komt dit en hoe lang zal dit nog duren?

Mvg,

Sibel

Beste antwoord door LinosD

Sibeloz, doet het probleem zich nog voor? Zo ja, inderdaad zoals al aangegeven best even starten met een reboot van je toestellen, zoals hier beschreven.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 28 maart 2018
Heb dit ook wel eens. Kijken of op de modem alle lichtjes blauw branden. Indien ja. Decoder uitzetten. 10 seconden wachten en de decoder weer aan zetten. Knopje aan achterzijde decoder. Indien nee. Modem uit zetten. 10 seconden wachten en de modem weer aan zetten. Als alles weer brand kan je misschien al TV kijken of anders de modem uit en aan zetten.

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 28 maart 2018
Antoon1 schreef:
Heb dit ook wel eens. Kijken of op de modem alle lichtjes blauw branden. Indien ja. Decoder uitzetten. 10 seconden wachten en de decoder weer aan zetten. Knopje aan achterzijde decoder. Indien nee. Modem uit zetten. 10 seconden wachten en de modem weer aan zetten. Als alles weer brand kan je misschien al TV kijken of anders de decoder uit en aan zetten.


Rechtzetting van vorig bericht.

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 884 reacties
  • 28 maart 2018
[quote=Antoon1]
Antoon1 schreef:
Heb dit ook wel eens. Kijken of op de modem alle lichtjes blauw branden. Indien ja. Decoder uitzetten. 10 seconden wachten en de decoder weer aan zetten. Knopje aan achterzijde decoder. Indien nee. Modem uit zetten. 10 seconden wachten en de modem weer aan zetten. Als alles weer brand kan je misschien al TV kijken of anders de decoder uit en aan zetten.

Modem en decoder uitzetten, 10 seconden wachten, dan alleen modem weer aanzetten met de aan- en uitknop achteraan. Als het blauwe DSL-lichtje vooraan op de modem brandt, dan, dan zet je je decoder terug aan. Werkt dit niet, dan kan je een "reset" van je modem doen. Naar gelang welk type decoder je hebt, vindt je hier heel goed uitgelegde filmpjes van op www.youtube.com met als zoekopdracht "decoder resetten". Ook voor het resetten van de modem kan je op YT filmpjes zien "modem resetten proximus".
Als dat niet helpt, bel dan de technische dienst tussen 8u en 22u.

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • Antwoord
  • 29 maart 2018
Sibeloz, doet het probleem zich nog voor? Zo ja, inderdaad zoals al aangegeven best even starten met een reboot van je toestellen, zoals hier beschreven.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 29 maart 2018
Beste,

Het probleem is opgelost door opnieuw te starten.

Alvast bedankt!