Skip to main content
Beantwoord

Problemen na reset V4 decoder

  • 24 maart 2018
  • 1 reactie
  • 596 Bekeken

hallo, begin deze week hebben we problemen met onze opnames. Als we willen kijken is het begin en het einde niet opgenomen. Daarom heb ik de V4 decoder gereset maar op laatste blijft hij hangen bij start sowtwa na enkele malen terug te proberen met meer dan uur tussen pauze altijd het zelfde. Dan heb ik de b-box gereset en dan terug de decoder. Maar blijft staan op start softwa. Onze Klantnummer is 713983. Mvg, Eddy

Beste antwoord door Martin

V4 decoder zal moeten vervangen worden door een V5 decoder
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html

zie voor verder uitleg waarom die zal moeten vervangen worden >
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/worden-v4-decoders-systematisch-uit-circulatie-genomen-door-ze-onbruikbaar-te-maken-na-een-factory-reset-43118
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

Martin
  • 33308 reacties
  • Antwoord
  • 24 maart 2018
V4 decoder zal moeten vervangen worden door een V5 decoder
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html

zie voor verder uitleg waarom die zal moeten vervangen worden >
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/worden-v4-decoders-systematisch-uit-circulatie-genomen-door-ze-onbruikbaar-te-maken-na-een-factory-reset-43118

Reageer