Enkele weken geleden zijn wij overgestapt van Telenet naar Proximus omdat er in ons nieuwe huis nog geen kabel aansluiting is. Ik heb dit telefonisch geregeld en moet ik eerlijk toegeven ik heb de mail die ik kreeg om de diensten te activeren maar half gelezen en geaccepteerd.
Wat blijkt nu op de factuur voor de 3 gsm abbonementen is er Proxi-duo geactiveerd wat betekent 3 keer 1.5 Euro voor februari en 3 keer 6 euro voor maart. Het is me enkel op de factuur opgevallen want ik heb maar 1 SIM per gsm gekregen via de post anders was er dan al een belletje beginnen rinkelen.
Ik heb dit stopgezet via de klantendienst maar ik vraag me nu af of er nog mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt. De telefoon medewerkers krijgen commissie op de verkoop dus zou het wel eens kunnen dat er bewust Proxi-duo abbonementen worden ingestoken om de commissie op te krikken. Als er nog mensen zouden zijn in hetzelfde geval kan Proximus de zaak eens wat nader onderzoeken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.