Skip to main content
Beantwoord

Opsturen van nieuwe decoder digitale tv


Dinsdagavond begaf mijn decoder het. De medewerker van Proximus beloofde mij tegen donderdag een nieuwe decoder met UPS verzendingsdienst. Ik kreeg de decoder maar gisteren zaterdag toegestuurd - dus zat ik 4 dagen zonder tv. vroeger was dit niet zo - je ging naar een proximus-winkel een nieuwe halen en je zat in het slechtste geval van één avond zonder tv... Ik vraag aan Proximus om een vergoeding om 4 dagen mijn dienst digitale tv te hebben moeten missen - ik betaal voor die dienst en voor de huur van de decoder.
Ik vraag aan Proximus om hierop te antwoorden.

Beste antwoord door FreyaVR

Beste Gini, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan doen we het nodige om dit te compenseren. Groetjes Freya
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 reacties

Martin
  • 33516 reacties
  • 11 maart 2018
Ter info: dit zal volgens mij geen probleem zijn maar op zondag is de kans heel klein dat je gaat reactie krijgen van iemand van het Proximus team dus het zal waarschijnlijk afwachten worden tot morgen als ze hier langs passeren.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 391 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2018
Beste Gini, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan doen we het nodige om dit te compenseren. Groetjes Freya

Reageer