Skip to main content
Beantwoord

Factuurbetaling


Dit brecht is al 2 keer gestuurd met 2 Prive brichten en nog geen antwoord...

Hallo
Ik heb mijn abonnement opgezegd door easy switch naar Scarlet op 21/02. daarna kreeg ik een bevestiging van Proximus en iemand van de klantendienst belde mij en ik vroeg haar dat ik heb een factuur van Proximus gekrijgen voor de vollidge maand....ze zei dat ik moet nu niet betalen en wachten tot de afrekening. Mijn vraag is wanneer ga ik de afrekening vor februari ontvangen?want de factuur van Februari is nog niet betaald

Beste antwoord door AntonellaD

Dag Garminbald,

De betaling van 54,82 euro is goed toegekomen. Het bedrag van 12,64 euro zal in de loop van volgende week terug op jouw rekening staan.

Groetjes,

Antonella
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • 7 maart 2018
Er is momenteel nog 42,18 EUR te betalen
Voor meer specifieke gegevens gebruik volgende link aub.
mvg. Wilfried

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 8 maart 2018
Bedankt voor uw reactie...maar giesteren heb ik 54.82 betaald....gaat Proximus nu 12.64 in mijn rekening storten?

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • Antwoord
  • 9 maart 2018
Dag Garminbald,

De betaling van 54,82 euro is goed toegekomen. Het bedrag van 12,64 euro zal in de loop van volgende week terug op jouw rekening staan.

Groetjes,

Antonella