Ik betaal al maanden te veel voor mijn abonnement. Naast mijn abonnementskost werd mij maandenlang ook de gratis dienst TV replay aangerekend. Na een klacht eind 2017 is dit rechtgezet door de klantendienst. Ik kreeg een creditnota op mijn volgend factuur (januari). Men beloofde mij dat innde volgende maanden, dit rechgezet zal zijn.
Ondertussen mijn factuur voor februari ontvangen en weer hetzelfde liedje. Ik heb meermaals getracht opnieuw contact op te nemen met de dame die me toen had geholpen (via mail, referentie 32446573) maar geen reactie.
Kan iemand mij verder helpen? Ik weiger de extra kosten te betalen.
Beantwoord
Factuur te hoog - TV REPLAY €3
Beste antwoord door AntonellaD
Dag ArnoL,
Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb dit nu definitief voor jou opgelost.
Creditnota 6893159022 van -3 euro is onderweg als rechtzetting voor de abonnementen van februari. In maart zal de TV replay niet meer worden aangerekend.
Groetjes,
Antonella
Bekijk origineelMijn excuses voor het ongemak. Ik heb dit nu definitief voor jou opgelost.
Creditnota 6893159022 van -3 euro is onderweg als rechtzetting voor de abonnementen van februari. In maart zal de TV replay niet meer worden aangerekend.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.