Vorige week dinsdagavond (27/03) ben ik op een half uur tijd van 3,9GB resterend in mijn bundel naar 48€ boven mijn abonnement gegaan, dit terwijl ik weet waarvoor ik mijn 4G gebruikte zeker niet zoveel was op dat moment. Bovendien heb ik direct mijn 4G afgezet vanaf ik bericht kreeg dat ik boven mijn bundel zat maar toch bleven er extra kosten bijkomen aan een ongezien tempo.
Om even kort te schetsen:
21u33: bericht van proximus dat er nog 3,9GB rest in mijn bundel
21u59: bericht van proximus dat ik 10€ boven mijn bundel zat
22u00: bericht van proximus dat mijn bundel opgebruikt is (dan had dit bericht eigenlijk om 21u58 moeten komen)
22u01: bericht van proximus dat ik 25€ boven mijn bundel zat
22u03: bericht van proximus dat ik 48€ boven mijn bundel zat
Gezien waarvoor ik mijn 4G gebruikte en gezien de snelheid waarmee de data erdoor vloog moet er hier ergens een fout zitten dit ik graag zou zien opgelost worden.
Beantwoord
Mobiele data verbruik niet correct
Beste antwoord door FreyaVR
Beste, het is inderdaad zeer vreemd dat er meerdere verbindingen zijn van telkens dezelfde connectie op zo'n korte tijd. Om je tegemoet te komen, zal ik deze meerkost laten vallen. Groetjes Freya
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.