Skip to main content
Vraag

Proximus Tv

  • 5 maart 2018
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Zelfde probleem :
Vul gebruikersnaam en paswoord in op Proximus tv app en wordt steeds terug naar beginscherm verwezen.
Op My Proximus staat bij : Proximus tv app “ binnenkort beschikbaar” niet tegenstaande deze App reeds gewerkt heeft.
Wat ik wel schandalig vind als ik naar de hulplijn bel ze mij 20 min in wacht plaatsen en daarna de lijn onderbreken.
Heb nu gevraagd om terug te bellen , ze zeggen dat dit gebeurt binnen de 15 min, maar niemand belt terug.
Noemen ze dat service? !

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 177 reacties
  • 5 maart 2018
Dag Etienne,

Kan je je inlog gegevens doorsturen via privé bericht? Op het eerste zicht staat het goed geconfigureerd met je Myproximus gegevens.

Groeten Jean-Paul

P.S: klik deze link voor een privé bericht ->

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679