Hallo,
ik heb een oud pack nog.Ik kreeg een korting van 5euro elke maand omdat mijn gsm in een pack zit.Toen was dat zo.Nu hebben ze dat ineens veranderd naar 2 euro.Zonder verwittiging of iets.Mag dit?In een privebericht zei men dat op de factuur ,van november dacht ik,stond.Heb al mijn facturen van de laatste 6 maanden erbij genomen,maar zie dat nergens staan.Vraag dus om mij te kunnen aantonen waar juist dat staat en krijg ineens geen antw meer.Mag dit zomaar veranderd worden?Was toch een contract?
Groetjes,
Tascha
Beantwoord
Korting verminderd
Beste antwoord door AntonellaD
Goedemiddag,
De tekst in verband met de prijsaanpassing op de factuur van november luidt als volgt:
Tariefaanpassing van bepaalde producten op 01/01/2018
Proximus past de tarieven van bepaalde producten aan op 01/01/2018. U vindt alle details op het einde van dit document en op proximus.be/tarieven. De prijzen van onze packs Tuttimus, Familus, Bizz All-in en Bizz Office blijven voordelig. U leest alles over onze [/i]packs op proximus.be. Niet tevreden over ons aanbod? We zouden het jammer vinden, maar u kunt op elk ogenblik uw abonnement [/i]schriftelijk en kosteloos opzeggen.[/i]
Uiteraard is het niet mogelijk om de hele lijst van tariefaanpassingen te noteren op de factuur, daarom wordt er dus verwezen naar proximus.be/tarieven waar iedereen terecht kan om deze aanpassingen te raadplegen.
Groetjes,
Antonella
Bekijk origineelDe tekst in verband met de prijsaanpassing op de factuur van november luidt als volgt:
Tariefaanpassing van bepaalde producten op 01/01/2018
Proximus past de tarieven van bepaalde producten aan op 01/01/2018. U vindt alle details op het einde van dit document en op proximus.be/tarieven. De prijzen van onze packs Tuttimus, Familus, Bizz All-in en Bizz Office blijven voordelig. U leest alles over onze [/i]packs op proximus.be. Niet tevreden over ons aanbod? We zouden het jammer vinden, maar u kunt op elk ogenblik uw abonnement [/i]schriftelijk en kosteloos opzeggen.[/i]
Uiteraard is het niet mogelijk om de hele lijst van tariefaanpassingen te noteren op de factuur, daarom wordt er dus verwezen naar proximus.be/tarieven waar iedereen terecht kan om deze aanpassingen te raadplegen.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.