Vrijdag 16 02 deed ik een bestelling van 2 x een aankoopbon voor 5 € ter waarde van 1.300 x 2 punten. Totaal puntensaldo van mij was 2.797 ,na bestelling 197 .
Maar de administratieve afloop is zeker niet correct verlopen :
1. Er werd 1 mail gekregen met als bijlage 1 aankoopbon voor 5 €
2. Een tweede mail gekregen dat de bestelling niet kon uitgevoerd worden en dat ik binnen de punten zou terugkrijgen na een tijdje ...
Bij nazicht in myproximus stelde ik het volgende vast :
Op 16 02 stonden 4 transacties.
1. Aankoopbon van 5 € met code en correct besteld.
2. Aankoopbon van 5 € met code en correct besteld.
3. Aankoopbon van 5 € transactie mislukt
4. Aankoopbon van 5 € transactie mislukt
Volgens mij werd mijn transactie voor de bestelling van 2 aankoopbonnen dubbel geboekt. Maar dan nog had ik toch nog een tweede mail dienen te krijgen voor de twee correct bestelde aankoopbon.
Heb dan gewoon uit myproximus van de twee correcte aankoopbonnen de codes afgeprint, en deze werden in de winkel aanvaard.
Nu nog staan de twee niet uitgevoerde bestellingen in myproximus. Kunnen deze verwijderd worden en/of geblokkeerd. Want ik zou niet willen als mijn puntenkrediet oploopt, dat deze toch nog eens automatisch uitgevoerd worden.
Concreet:
- fout was het dubbel uitvoeren van mijn bestelling
- slechts 1 mail ontvangen voor 1 aankoopbon met code
- mail die fout was dat mijn punten terug op mijn bonus zouden komen na een tijdje
Kunnen jullie nazien ? Indien nodig stuur ik via privébericht mijn lidnummer van "mijn premium club".
Ro
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.