Skip to main content
Beantwoord

Sharazoo

  • 16 februari 2018
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Recente factuur : 7 keer 8 euro voor Sharazoo. Telefonisch krijg ik enkel de info dat dit betaling aan derden is. Sharazoo is zelf telefonisch niet te bereiken . Ook een mail verstuurd.
Ik ken dit absoluut niet en zal dit ook niet betalen . Hoe kan dit opgelost worden?

Beste antwoord door WilfriedJ

Kan u ons in een privé bericht nog even de klantengegevens doorgeven aub?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 reacties

Martin
  • 33078 reacties
  • 16 februari 2018
Ter info:
mss kun je ondertussen wat info vinden:
> https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/extra-aanrekening-sharazoo-39270

> https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/sharazoo-40279

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • Antwoord
  • 17 februari 2018
Kan u ons in een privé bericht nog even de klantengegevens doorgeven aub?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679