Skip to main content
Beantwoord

Verbruik buiten bundel

  • 10 februari 2018
  • 6 reacties
  • 1080 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties
Beste
op myproximus staat er dat ik in februari extra 14.95 euro verbruikt heb
kan ik daar meer inlichtingen over krijgen
?
"3 videos op aanvraag"
Verbruik
14,99
februari
14,99
Televisie - 053 70 71 31
14,99
Op aanvraag
14,99
Datum Hoeveelheid Productbeschrijving Bedrag %BTW
06/02/2018 1 Op aanvraag 6,00 21
09/02/2018 2 Op aanvraag 8,99 21
ik zou niet weten hoe dat zou komen?
via tv niets besteld
gelieve me op de hoogte te houden

Beste antwoord door FreyaVR

Beste, deze op aanvraag aanrekeningen zijn inderdaad geregistreerd en gaat inderdaad over het huren van films of series. We kunnen helaas omwille van privacy niet nagaan wat je gehuurd hebt, enkel wanneer en op welk tijdstip. Groetjes Freya
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 544 reacties
  • Antwoord
  • 13 februari 2018
Beste, deze op aanvraag aanrekeningen zijn inderdaad geregistreerd en gaat inderdaad over het huren van films of series. We kunnen helaas omwille van privacy niet nagaan wat je gehuurd hebt, enkel wanneer en op welk tijdstip. Groetjes Freya

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 13 februari 2018
Beste FreyaVR,

buiten netflix en Internationaal voetbal, heb ik nog nooit iets gehuurd bij proximusTV, zeker geen films of series. Nu plots een rekenng vn 14,99 euro voor 3 aanvragen zogezegd.

Enkele maanden geleden hadden jullie ook al een Studio100 abonnement op mijn rekening gezet waar ik niks mee te maken had. Gelukkig snel rechtgezet.

Ik verwacht deze maal hetzelfde en van mij mag je de "huuroptie" zelf deactiveren om zulks in de toekomst te vermijden

Mvg,
Lieven

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • 14 februari 2018
Dag Lieven,
Het is niet mogelijk dat iemand via uw decoder films kan gaan huren.
Ook moet er steeds een code ingegeven worden vooraleerd er een film gehuurd wordt.

We kunnen ook de huuroptie niet deactiveren maar je kan wel de persoonlijk code aanpassen via het menu.

Met vriendelijke groeten

Koen

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 21 februari 2018
Koen, er is vorige week opnieuw toegevoegd aan mijn account. Er woont hier voor de rest niemand. Ik eis een onderzoek en dat dit wordt stopgezet.

Datum Hoeveelheid Productbeschrijving Bedrag %BTW
06/02/2018 1 Op aanvraag 6,00 21
09/02/2018 2 Op aanvraag 8,99 21
14/02/2018 1 Op aanvraag 3,99 21
15/02/2018 1 Op aanvraag 2,00 21

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 21 februari 2018
Via de tip via facebook van een van jullie collegas heb ik op mijn account aankoop geschiedenis bekeken.
Voor de meeste onder jullie misschien eens een goede grap en om te lachen maar dit is een echte schande.
Vorige maand werd er een Studio 100 abonnement op mijn rekening gezet (ik heb zelfs geen kinderen) en na een klacht werd dit gedeactiveerd.
Momenteel is er iemand bezig om dagelijks films te huren en porno te bekijken op mijn kosten.
Ik eis een onderzoek, een rechtzetting en minstens mijn geld terug.
Voor moesten jullie twijfelen, er woont niemand anders hier, op bepaalde van die dagen was ik zelf niet thuis en als ing. weet ik echt wel wat ik doe.
Los daarvan, heb ik nog steeds problemen met het abrupt stoppen van afspelende opnames.

Sorry maar dit is er ver over. Best dat jullie eens hacking bekijken. Als dit verdergaat, is het einde Proximus verhaal


Het betreft:

Di Febr 6: Pijpen, neuken, Likken en slikken 6,-
Vr feb 9: Euro teen sensation 2 6,-
Vr feb 9: Prison break aflevering 1. 2,99
Woe Febr 14: Captain underpants, the first epic movie. 3.99,-
Do Febr 15: Dossier K 2,0-
Woe Febr 21, Mijn seksleraar is een Cougar, 6,-

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 23 februari 2018
Via telefoon, werd er mij aangeraden de pincode te veranderen en indien nodig wachtwoord van de router.
En ze zullen het opvolgen vanuit de technische dienst. En na ontvangen van factuur, zou ik moeten trugbellen om het ongedaan te maken.

Vriendelijk aan de telefoon, eindelijk serieus genomen. Laten we nu zien of het stopt.

Uiteindelijk wel een bizarre situatie en nog geen verklaring voor gegeven (software fout mogelijk), wat me een beetje verontrust.

Reageer