Sinds vandaag klant maar my proximus app werkt niet. Wil
Graag mijn verbruik opvolgen
Beantwoord
Proximus app
Beste antwoord door Myron
Shanah
Ik had hetzelfde probleem denk ik als jou, is er al een technieker langsgekomen die alles heeft geïnstalleerd bij jou thuis?
Zo ja: toch best doen wat AkiW voorstelt.
Zo nee: ik had hetzelfde probleem en ze hadden mij verteld dat dit komt omdat mijn order nog lopend was, dit zou opgelost geraken vanaf de technieker alles was komen installeren bij mij (ik was ook nieuwe klant).
Zolang er geen technieker van Proximus is langsgekomen zal de app niet volledig functioneren; onmogelijk verbruik te raadplegen, favoriete app kan niet gewijzigd worden,... dit omdat je order nog lopende is in hun systeem.
Bekijk origineelIk had hetzelfde probleem denk ik als jou, is er al een technieker langsgekomen die alles heeft geïnstalleerd bij jou thuis?
Zo ja: toch best doen wat AkiW voorstelt.
Zo nee: ik had hetzelfde probleem en ze hadden mij verteld dat dit komt omdat mijn order nog lopend was, dit zou opgelost geraken vanaf de technieker alles was komen installeren bij mij (ik was ook nieuwe klant).
Zolang er geen technieker van Proximus is langsgekomen zal de app niet volledig functioneren; onmogelijk verbruik te raadplegen, favoriete app kan niet gewijzigd worden,... dit omdat je order nog lopende is in hun systeem.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.