Skip to main content

Verbinden met de bbox op iPhone, Proximus tv app

  • 5 februari 2018
  • 7 reacties
  • 263 Bekeken

kan op i phone niet meer verbinden met de bbox vraagt steeds om in te loggen en wachtwoord te geven, vanaf je het wachtwoord ingeeft kan je niet op verbinden drukken. hetzelfde probleem met de proximus tv app

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 5 februari 2018
Hallo, bedoel je dat je niet op de wifi geraakt? MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 5 februari 2018
ik selecteer mijn bbox en moet de code geven om met wifi te verbinden als ik mijn code ingeef is het vakje waar ik op moet drukken om te verbinden grijs en kan je er niet op drukken

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 5 februari 2018
Lijkt me eerder een probleem op het toestel? Heb je dit al eens herstart?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 5 februari 2018
wij hebben 4 toestellen die alle 4 ineens hetzelfde doen niet in te loggen ook niet op de proximus tv app, die vraagt algemene voorwaarden aanvaarden,dan doe ik dat en dan moet je je gebruikersnaam ingeven en je wachtwoord ,inloggen en krijg steeds hetzelfde scherm terug aanmelden

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 5 februari 2018
Kan je eens de bbox herstarten door deze even van de stroom los te koppelen? Laat me weten of dit het probleem oplost.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 5 februari 2018
heb dit als eerste geprobeerd

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 5 februari 2018
Ik stel voor dat we de bbox dan eens omruilen, dit is nog een bbox 2 van de eerste generatie. Kan ik van je via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je gsm nummer krijgen alsook de code van een ups punt in je buurt? https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL