beste,
aangezien de ontelbare pogingen om via de klantendienst iemand aan de lijn te krijgen probeer ik het via deze weg.
wij zijn sinds kort klant bij Proximus en hebben de internet Maxi.deze zou normaal gezien een downloadsnelheid hebben van 100Mbps. ik krijg echter via wifi niet meer dan 30 mbps en via kabel niet meer dan 45 (!) mbps. zowel het gsm signaal en de 4g verbinding zijn even slecht, hier thuis amper bereik enzo. Ik hoop via deze weg wat hulp te krijgen en indien mogelijk een oplossing op het probleem. wij komen van telenet vanwege de prijs, maar als hier niks kan aan gedaan worden gaan wij gewoon terug naar Telenet. daar had ik ALTIJD bereik en een constante downloadsnelheid van 200mbps!
Beantwoord
Internet maxi
Beste antwoord door Jimmy O
Beste,
Dit staat in onze algemene voorwaarden bij de aankoop. Dit staat ook vermeld in de voetnoten bij de bestelling via internet.
Snelheid van het vaste internet: de maximale vermelde snelheid is een theoretische waarde. Deze wordt in de praktijk niet voor alle klanten behaald. De downloadsnelheid thuis hangt vooral af van de afstand tussen het aansluitpunt en de centrale, de beschikbaarheid van VDSL, de computerinstallatie en de interne bekabeling. Deze factoren moeten optimaal zijn om op de maximale snelheid te kunnen surfen. Als je wifi gebruikt, kan je surfsnelheid ook lager zijn. Om de surfsnelheid bij jou thuis te kennen: internetsnelheid
Bekijk origineelDit staat in onze algemene voorwaarden bij de aankoop. Dit staat ook vermeld in de voetnoten bij de bestelling via internet.
Snelheid van het vaste internet: de maximale vermelde snelheid is een theoretische waarde. Deze wordt in de praktijk niet voor alle klanten behaald. De downloadsnelheid thuis hangt vooral af van de afstand tussen het aansluitpunt en de centrale, de beschikbaarheid van VDSL, de computerinstallatie en de interne bekabeling. Deze factoren moeten optimaal zijn om op de maximale snelheid te kunnen surfen. Als je wifi gebruikt, kan je surfsnelheid ook lager zijn. Om de surfsnelheid bij jou thuis te kennen: internetsnelheid
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.