Skip to main content
Vraag

Verbruik

  • 30 januari 2018
  • 9 reacties
  • 301 Bekeken

Heb al maanden aan een stuk dezelfde error over al mijn computers uit op verschillende webbrowsers dus weet dat probleem niet bij mezelf ligt.
Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de opties aan te passen.
Ik kan dus NOOIT een gratis pack bij bestellen van 150gig en heb er zo een aantal nodig.
Heb het al verschillende keren gemeld maar hier wordt dus niets mee gedaan

9 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 30 januari 2018
Billy, heb je dit reeds op een andere webbrowser geprobeerd? Kan je me via een privé bericht een de login van je MyProximus doorgeven? Groetjes, Charlotte.




https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Auteur
  • Practitioner
  • 41 reacties
  • 30 januari 2018
Charlotte.D schreef:
Billy, heb je dit reeds op een andere webbrowser geprobeerd? Kan je me via een privé bericht een de login van je MyProximus doorgeven? Groetjes, Charlotte.




https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Heb u een bericht gestuurt

  • Auteur
  • Practitioner
  • 41 reacties
  • 8 februari 2018
Heb dus nog steeds hetzelfde probleem op elke computer en op elke browser die ik probeer.

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 8 februari 2018
Ik gaf dit even door aan de dienst verantwoordelijk voor MyProximus, Billy. Van zodra wij meer weten, weet jij het ook!

  • Auteur
  • Practitioner
  • 41 reacties
  • 12 februari 2018
Heb nog steeds geen antwoord gehad

  • Auteur
  • Practitioner
  • 41 reacties
  • 20 februari 2018
En weer wat verder en nog altijd geen oplossing. Leuk toch

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 213 reacties
  • 20 februari 2018
Je hebt al onbeperkt internet, Billy, Waarom zou je extra moeten activeren ?

  • Auteur
  • Practitioner
  • 41 reacties
  • 20 februari 2018
JanDe schreef:
Je hebt al onbeperkt internet, Billy, Waarom zou je extra moeten activeren ?

Beste, heel simpel. Als je over 750gig gaat word je op trager internet gezet en moet je 150gig bijbestellen dat gratis is voor klanten "onbeperkt internet". Met van die antwoorden ben ik helaas niets

  • Auteur
  • Practitioner
  • 41 reacties
  • 26 februari 2018
Beste Proximus, aangezien ik in mijn laatste mail prive bericht naar jullie heb gestuurd dat dit moet opgelost geraken en zo niet ik naar de ombudsdienst ermee ga. Aangezien we alweer een week verder zijn en ik er totaal geen reactie meer op krijg wou ik jullie laten weten dat ik de ombudsdienst heb ingeschakeld en dat het dan maar via daar moet verder lopen.
Met vriendelijke groeten