Na vele maanden van constante problemen omtrent niet-toegekende kortingen, 2 klantennummers, foute facturen, te vroege afsluiting na overschakeling naar andere provider, dacht ik eindelijk verlost te zijn van beslommeringen.
Te vroeg gejuicht blijkbaar: de laatste factuur werd wel gecrediteerd maar nu moet ik blijkbaar om het bedrag in mijn voordeel nog eens komen smeken want: "het bedrag wordt afgetrokken van een volgende aanrekening" Mijn God ik hoop dat er geen meer komt want we hebben alles stopgezet bij Proximus. Nu moet ik nog eens bellen naar die klantendienst waar men nooit van iets weet, nooit ziet dat ik ondertussen al tig keren heb gebeld.
Ik heb veel geduld gehad. Uiteindelijk beloofde men mij ook nog eens 30 euro omdat men ons te vroeg had afgesloten maar die staat ook nog niet op onze creditnota. Beloven, beloven, beloven en ondertussen gewoon hopen dat de klant het beu wordt en alles zo zal laten.
Ik hoop snel mijn bedrag in mijn voordeel op mijn rekening te ontvangen en daarna nooit meer het woord proximus te moeten horen.
Maar zal misschien best mijn verhaal eens bij de ombudsdienst laten horen.
een zeer misnoegde ex-klant.
Beantwoord
Ik dacht: eindelijk verlost van Proximus
Beste antwoord door tina.b
Beste,
Excuses.
Aanvraag tot terugbetaling op je rekening werd gisteren wel gedaan.
Vriendelijke groeten,
Tina
Bekijk origineelExcuses.
Aanvraag tot terugbetaling op je rekening werd gisteren wel gedaan.
Vriendelijke groeten,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.