Ik wil al lange tijd punten inruilen PREMIUM Club,
echter krijg ik telkens de mededeling dat ik mijn mailadres moet ingeven. als ik dit doe dan krijg ik de melding dat er een technisch probleem is.
ik heb dit al verschillende keren doorgegeven (telefonisch, in de winkel, via messenger,...) en dossiernummers gekregen, maar helaas...
dit probleem blijft aanslepen...
nu kreeg ik een kaartje voor mijn verjaardag met extra punten, leuk, maar wat ben je er mee als je ze niet kan gebruiken ??
Beantwoord
Foutmelding bij inruilen van punten
Beste antwoord door AkiW
Hallo,
ik zie dat een collega hiervoor reeds een bijkomend dossier nr 30652388 heeft geopend. De bevoegde dienst gaat dit probleem opnieuw nakijken, oplossen en u ook zelf terugcontacteren hierover. Onze excuses voo het ongemak.
Groeten,
Aw
Bekijk origineelik zie dat een collega hiervoor reeds een bijkomend dossier nr 30652388 heeft geopend. De bevoegde dienst gaat dit probleem opnieuw nakijken, oplossen en u ook zelf terugcontacteren hierover. Onze excuses voo het ongemak.
Groeten,
Aw
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.