Beste,
Als ik HD wil activeren op mijn proximus decoder (V5) krijg ik de melding "Uw bandbreedte volstaat niet om programma's in HD te bekijken".
Ik heb de lijn even nagekeken en heb zo'n 18Mbit download en 5Mbit upload ; niet spectaculair, maar zou toch voldoende moeten zijn om in HD te kunnen kijken.
Ik heb ook gelezen dat dit een probleem zou kunnen zijn als je 2 decoders hebt, maar ik zie de link niet goed eerlijk gezegd; heb 1 decoder afgezet (die ik toch niet gebruik), dus zou ik verwachten dat HD dan gewoon werkt, maar nog steeds niets...
Iemand een idee?
Vriendelijke groeten,
Bart
Beantwoord
Geen HD zenders
Beste antwoord door Martin
kijk hier eens wat mogelijk is>
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html
Een decoder afzetten helpt niet want zelf al staat die uit wordt er toch bandbreedte gereserveerd.
Misschien best ook morgen zondag eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800 om te vragen hoeveel decoders er op je lijn geregistreerd staan want er kunnen er mss te veel geregistreerd zijn van vroeger bv bij een omruiling.
Bekijk origineelhttps://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html
Een decoder afzetten helpt niet want zelf al staat die uit wordt er toch bandbreedte gereserveerd.
Misschien best ook morgen zondag eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800 om te vragen hoeveel decoders er op je lijn geregistreerd staan want er kunnen er mss te veel geregistreerd zijn van vroeger bv bij een omruiling.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.