Beste,
Ik verwacht een bestelling van proximus, dit verwacht ik al van november 2017. Er is jammer genoeg al 6 keer een afspraak gepland, maar elke keer gaat dit door Dynalogic op de één of andere manier fout.
Na vele gesprekken waarop de klantendienst verschilende keren het gesprek gewoon verbreekt. Niks serieus neemt en altijd iets anders zegt, liegt en valse verklaringen naar elkaar toe opschrijft. En nu als laatste wordt dan gewoon meegedeeld, jammer, maar nu kunnen wij niks meer doen. Mijn actie is vervallen bij proximus, dus ik kan van deze actie niet meer genieten. Wij hebben een druk leven en moeten moeite doen om thuis te blijven, vrij te nemen,....Ik heb costant gevraagd om een oplossing, maar niemand heeft ook iets gedaan en als laatste hoor ik nu van iemand van de klantendienst bij Dynalogic, dat haar vorige collega zou geschreven hebben dat de levering in mijn samenspraak beeindigd werd. En dit terwijl ze juist tegen mij zei dat ze een klacht zou opstellen omdat de koerier beweerde hier te zijn geweest en niet langs is gekomen. Het zijn daar leugenaars en nu bied er niemand een oplossing aan mij. Ronduit schandalig!!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.