Skip to main content
Beantwoord

Onjuiste factuur

  • 20 januari 2018
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

Betr. : Fact aanrekening 20180101 met nummer 6826116068
Beste,

Op 4 januari nam ik tel. contact op met uw diensten over de extra aanrekening van 149 euro voor een decoder nr16020086 die ik terugzond op 14 november 2007 met prelabel ZZ024042889.
U zou dit voor 19/01 in orde brengen, maar aangezien u telefonisch niet bereikbaar bent, doe ik dit via deze weg.
Verneem ik voor de uiterste betaaldatum van 23/01 niets van u, dan zal ik de betaling uitvoeren minus de ten onrechte aangerekende 149 euro.
Met vriendelijke groeten.
Louis Claessens - tel 09 [Edit Wim: tf nummer verwijderd omwille van privacy, zit in onze database]

Beste antwoord door FreyaVR

Beste, ik stel vast dat de creditnota reeds afgelopen zaterdag in orde werd gebracht. Groetjes Freya
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

Martin
  • 33078 reacties
  • 20 januari 2018
TUI: Je kan PX ook bereiken/inlichten via het onlinecontact mail formulier:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
- klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 276 reacties
  • 20 januari 2018
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 544 reacties
  • Antwoord
  • 22 januari 2018
Beste, ik stel vast dat de creditnota reeds afgelopen zaterdag in orde werd gebracht. Groetjes Freya