klacht inadequate oplossing voor storing sinds 14 januari
Geachte,
Graag willen wij hierbij formeel klacht neerleggen aangaande een aanhoudende storing op onze lijnen. Sinds meer dan 5 dagen is zowel de internet verbinding als tv verbinding verstoort. Aangezien wij beiden, mijn vrouw als zelfstandige en ikzelf als thuiswerker toch afhankelijk zijn van een goede netwerkverbinding is deze storing niet alleen hinderlijk maar dervend in onze professionele activiteiten.
Vandaag woensdag 17/01 zou een technieker de storing verhelpen maar is onverrichter zake vertrokken. De storing ligt immers in de infrastructuur. Wat echter onaanvaardbaar is, is dat we geen exacte planning mochten ontvangen, maar de melding dat er ‘de komende dagen’ iemand zou langs komen. Uiteraard is dit niet alleen een vaag begrip maar zijn wij hiermee totaal niet geholpen.
Mogen wij vragen ons onmiddellijk per kerende de werken door te geven die voorzien worden om morgen het euvel te verhelpen.
Ik merk tevens op dat de Proximus klant die 1 dag storing ondervonden hiervoor gecompenseerd worden. Wij horen dan ook graag uw compensatie maatregel voor storingen die meer dan 5 dagen duren en welke teven professionele activiteiten verstoren.
Met deze mail stellen wij proximus formeel in gebreke als leverancier van data/internet en televisie aan mijn adres.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.