Skip to main content
Beantwoord

Bizz club punten

  • January 19, 2018
  • 1 reactie
  • 243 Bekeken

Probleem met inruilen bizz club punten bij aankoop smartphone.
De bizz club bon is onbruikbaar geworden na een fout met het betalingsprogramma.
Het winkelkarretje was ook plots leeg, en als ik nu de bon probeer dan zegt proximus dat deze al gebruikt is.
Kan de bon nog op enige manier hersteld worden, of is de bestelling toch in orde?

Kurt

Beste antwoord door FreyaVR

Beste Kurt, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan maak ik een dossier aan om dit recht te zetten. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 22, 2018
Beste Kurt, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan maak ik een dossier aan om dit recht te zetten. Groetjes Freya