Betreft: klantnr 620724310
Eind November hebben wij een Tuttimus abonnement genomen met als tv bundel Netflix. Nu hebben we gisteren ons eerste volledige factuur gekregen.
Maar iets is me niet duidelijk.
Er word 96,83 € aangerekend + daar bovenop nog eens de volle prijs van netflix aan 10,99€ diensten geleverd door derden. Als wij netflix hebben gekozen als tv moesten we 1€ extra betalen in ons Tuttimus abonnement. Hoe verklaard m’n dan dat Netflix apart word aangerekend?
Beantwoord
Tuttimus Factuur
Beste antwoord door JanDe
Bij een nieuw abonnement gebeurt het wel eens dat de periode waarover gefactureerd wordt niet precies een maand is. bvb wanneer het abonnement ingaat ergens in het midden van de maand ingaat zal er geen factuur opgemaakt worden voor een paar dagen, maar voor de rest van de maand en de gehele volgende. Dit is uiteraard eenmalig, vanaf de volgende zullen de tarieven zijn zoals die voorgesteld zijn. Groeten. Jan
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.