beste, sinds enkele maanden wordt mijn affinity program niet meer toegepast op mijn pack terwijl er niets is gewijzigd. Na het contacteren vd helpdesk werd me gezegd via EPP de voordeelcode opnieuw in te geven maar de afgelopen maanden waar de korting niet werd toegepast ben ik dus kwijt. Dit terwijl de korting niet had mogen worden stopgezet. Is het normaal dat er geen rectificatie komt daar het toch ongevraagd werd verwijderd?
Alvast bedankt.
KDC
Beantwoord
Affinity program
Beste antwoord door KoenN
Dag KDC,
Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen via Het Proximus Team? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Bekijk origineelKan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen via Het Proximus Team? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.