Skip to main content

Proximus mobile app werkt niet goed

  • January 15, 2018
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Kilroy
Wanneer ik de mobile app proximus aanlog start die op verbruik , dat ringetje blijft maar draaien maar komt niet vast.Wanneer ik naar betalingen ga krijg ik een weergave die niet overeenstemt met de werkelijkheid, melding betaling ( aantal)dagen over tijd terwijl dit niet zo is.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 17, 2018
Hallo Kilroy, kan je ons in een privébericht jouw klantrekeningnummer en gebruikersnaam van My Proximus doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 18, 2018
Hallo, kan je mij ook het betreffende gsm nr doorgeven? Ik kijk dit na. Groeten, Aw

Kilroy
  • Auteur
  • Apprentice
  • January 19, 2018
0472468792 dit is mijn gsm nummer (pay en go)