Skip to main content
Beantwoord

Als gebruiker geen recht op promodeal smart tv, zelfs niet bij het opnemen van de Tuttimus bundel

  • 12 januari 2018
  • 3 reacties
  • 255 Bekeken

wij wensen de tuttimus bundel op te nemen in ons pakket bij proximus, omdat we een mobiel nummer met abonnementsformule nodig hebben om onze oudste zoon te voorzien van een telefoon
tuttimus promo is ideaal pakket hiervoor, en een mooi aanbod met de smart tv er boven op voor € 69
zelfs nu we andere bundel willen nemen, en zelfs op een andere naam zetten en de andere vorige pakketformule annuleren, maken we hier geen recht op
heb reeds enkele malen ingebeld, maar telkens leidt dit tot niets
graag toch iets meer ondersteuning naar jarenlange trouwe klanten toe, aub

Beste antwoord door WouterM

Hallo Steven!

Excuses voor het ongemak, kan je mij via een privébericht meer info sturen aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Het is wel zo dat de promo enkel geldig is voor nieuwe klanten of bestaande klanten die een nieuwe internetlijn aansluiten in hun pack.


Groetjes,
Wouter
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
  • 12 januari 2018
Steven,
Je dient een nieuw internetabonnement te nemen, in Tuttimus.
Meer info vind je in dit topic:
https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/waarom-worden-trouwe-klanten-niet-beloond-met-promoties-42245

Mvg,
Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 januari 2018
geen correcte info
gisteren klantendienst proximus aan de lijn : geen recht op de promodeal met smart tv

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 290 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2018
Hallo Steven!

Excuses voor het ongemak, kan je mij via een privébericht meer info sturen aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Het is wel zo dat de promo enkel geldig is voor nieuwe klanten of bestaande klanten die een nieuwe internetlijn aansluiten in hun pack.


Groetjes,
Wouter