Ontevreden klant over onvriendelijke en incompetente klantendienst
Ben Proximus echt beu aan het worden. Laatste maanden het ene probleem na het andere. Meeste terug opgelost na uren verspeeld te hebben aan de telefoon. Klacht van half november nog steeds in behandeling. Niemand kon mij een deftige uitleg geven en ik werd maar doorgeschakeld van de ene die van niets wist naar de andere. Nu problemen met factuur. Ik vraag uitleg omdat ik het niet begreep, ik heb vorige maand al de ene na de andere correctie gekregen. Toen ging alles al in orde zijn ... bon ik vraag uitleg en ik hoor ze aan de telefoon vragen of iemand kon overnemen want dat ze het niet aankon ... hallo ... sorry maar die mensen moeten toch eens echt een deftige opleiding krijgen!!! Zowel naar producten en boekhouding als hoe met klanten omgaan! Beneden alle peil. Btw probleem nov daarover kreeg ik 18 dec een mail dat ze de mail ontvangen hadden, nu nog niet opgelost! Ben het kots kotsbeu. En dan die panne ... kan de beste overkomen, ik vraag maar 1 ding dat een aflevering van mijn fav serie terug opgevraagd kan worden. Is niet mogelijk de 2 weken compensatie volgt nog (waar ik niets mee ben ...) pff sorry serieus gefrustreerd!!!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.