Beste PROXIMUS,
alweer niks over de businessklant. Wat doe je met ons? Heb sedert gisterenavond zware problemen met internet? Wat met al mijn up- en downloads naar en van servers bedoeld voor klanten? Wat met het herhaaldelijk proberen en tijdverlies? Wat met het mailverkeer die UREN plat lag? Wat gaan jullie ons/mij bieden als compensatie? Jullie helpdesk is trouwens nog steeds NIET bereikbaar 14u08 !!!
Heb net even gecontroleerd op tv trouwens wat jullie aanbieden van het openstellen van jullie boeketten .... Weten jullie wel feitelijk wat klanten te zien krijgen (zie bijlage), of ga je ons nog wat langer aan het lijntje houden?
Graag heel snel een reactie.
Met niet zo vriendelijke groeten,
Jan Marchand
Een (en het is zeer zeker niet de eerste keer) goede, misnoegde businessklant die zijn facturen STEEDS op tijd betaald.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.