Hallo,
Ik heb recent een GSM besteld via de webshop van Proximus, tezamen met een abonnement.
Nu wilde ik eigenlijk helemaal niet van provider verwisselen, maar door omstandigheden met een GSM die ik net ervoor aankocht bij een andere winkel ben ik voor Proximus moeten gaan (deal was enkel te vinden bij Proximus).
Zaterdag heb ik het toestel zelf aangekregen. Tot zover geen probleem. Het enige wat nog moest gebeuren was mijn nummer overzetten van mijn oude provider naar Proximus.
Dit zou maximum 24 uur duren. Dinsdag nog geen signaal via de nieuwe SIM-kaart van Proximus. Gebeld naar Proximus, technische dienst. Kreeg te horen dat ze mijn aankoop niet konden vinden. Werd naar de klantendienst gestuurd. Uiteindelijk weten ze me te vertellen dat ik bij een apart nummer van de webshop moet zijn, aangezien de GSM via dit kanaal is aangekocht.
Bel naar dit nummer. Ze zeggen mij dat de 24 uur geteld worden in "werkuren" (is ook niet duidelijk te zien via de website of mijn documenten). Natuurlijk lekker pech met de feestdagen, maar er werd me gezegd dat ik de documenten die dag nog binnen zouden zijn en morgen (woensdag) ik mijn nieuwe SIM-kaart zou kunnen gebruiken ergens doorheen de dag. Ik vroeg waarom ze mij eerst zeiden dat de order nergens terug te vinden was. Krijg het antwoord dat de technische dienst en klantendienst er niks mee te maken hebben en dat ik gewoon moest wachten. Ik moest voorlopig gewoon mijn oude SIM-kaart in mijn nieuwe toestel steken tot deze stopt met werken, en dan de nieuwe erin steken. Ja tuurlijk, gaat goed als je nog een micro-SIM i.p.v. een nano-SIM hebt en ik mijn oude GSM moet gebruiken die uit elkaar valt en heel de dag aan de lader moet liggen omdat ie anders binnen tien minuten leeg is.
Nu ja. Woensdag hoopvol de hele dag gewacht. Die nieuwe SIM-kaart geeft geen teken van leven. Teleurgesteld en gefrustreerd om zonder volledig bruikbare GSM te zitten, kon ik enkel maar alle hoop zetten op donderdag.
Heb de hele dag gewacht. Noppes signaal. En die oude SIM-kaart blijft gewoon werken.
Ik heb echt geen zin om morgen alweer te moeten bellen om te horen dat ik gewoon moet wachten. 24 uur is 24 uur, en als ik een normaal werkende andere GSM had dan zou ik best een week willen wachten ... Maar in dit geval is het echt geen cadeau.
Ben alweer eens zeer teleurgesteld in Proximus, na alle miserie die ik er al mee heb gehad. Ik wil gewoon met mijn nieuwe GSM kunnen bellen, dat is alles?!?!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.