ik kan mijn producten, facturen en verbruik niet zien op de myproximus website, ik heb elke mogelijke browser geprobeerd maar ik krijg telkens als ik producten, facturen of verbruik klik volgde mededeling: https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/home
HTTP ERROR 404
Ik kan wel alles zien via de app, maar ik wil ook alles via myproximus kunnen zien aangezien ik mijn pc 10x zoveel gebruik als mijn gsm
Beantwoord
Ik kan mijn producten, facturen en verbruik niet zien op de MyProximus website
Beste antwoord door Joel M
Beste loukie,
Ik heb hiervoor met hoge prioriteit klachtendossier 30973962 opgemaakt.
Van zodra alles is nagekeken gaat de dossierbeheerder zelf terug contact met u opnemen.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Bekijk origineelIk heb hiervoor met hoge prioriteit klachtendossier 30973962 opgemaakt.
Van zodra alles is nagekeken gaat de dossierbeheerder zelf terug contact met u opnemen.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.