Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn producten, facturen en verbruik niet zien op de MyProximus website

  • 30 december 2017
  • 3 reacties
  • 540 Bekeken

ik kan mijn producten, facturen en verbruik niet zien op de myproximus website, ik heb elke mogelijke browser geprobeerd maar ik krijg telkens als ik producten, facturen of verbruik klik volgde mededeling: https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/home
HTTP ERROR 404
Ik kan wel alles zien via de app, maar ik wil ook alles via myproximus kunnen zien aangezien ik mijn pc 10x zoveel gebruik als mijn gsm

Beste antwoord door Joel M

Beste loukie,

Ik heb hiervoor met hoge prioriteit klachtendossier 30973962 opgemaakt.

Van zodra alles is nagekeken gaat de dossierbeheerder zelf terug contact met u opnemen.

Excuses alvast voor het ongemak.



Groetjes,

Joël
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 302 reacties
  • 5 januari 2018
Hallo Higorianus,

kan je mij je proximusklanten nr doorsturen, via deze privé link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit na

Groeten, Aw

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 januari 2018
Oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien
dit is al 4 maanden zo , kan niks aanpassen ,

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2151 reacties
  • Antwoord
  • 15 januari 2018
Beste loukie,

Ik heb hiervoor met hoge prioriteit klachtendossier 30973962 opgemaakt.

Van zodra alles is nagekeken gaat de dossierbeheerder zelf terug contact met u opnemen.

Excuses alvast voor het ongemak.



Groetjes,

Joël

Reageer