Beantwoord
Extra datavolume via MyProximus werkt niet
"Oops er is iets mis, probeer later nog eens" dit krijg ik elke keer als ik mijn data wil bijvullen en dit probleem is elke maand hetzelfde wanneer gaat dit geregeld worden. Ik heb unlimeted Data gebruik en ik betaal de volle pot elke maand voor een vertraagde internet , moet ik naar telenet gaan of gaan jullie mij hierbij eindelijk eens helpen?
Beste antwoord door ThomasP
@Bluey, zoals ook reeds geantwoord op je privébericht:
Ik neem aan dat het bestellen dus gelukt was? Laat me zeker nog iets weten, anders kijk ik dit verder voor je na maar zo te zien lijkt alles ok.
Bekijk origineelThomasP schreef:
Dag Bluey, bij een maxi abonnement heb je onbeperkt internet maar, zoals bij elk pakket, werkt dit met een 'fair usage policy'. Dit betekend dat wanneer je X aantal GB hebt verbruikt (bij een maxi 750GB) zal je snelheid worden verlaagd (throttling) en kan je dan gratis volume packs bestellen. Bij een maxi zijn deze 150 GB. Ik zie bijvoorbeeld dat je gisteren 21/02/2018 17:18:59 succesvol een volume pack hebt besteld. Dit staat reeds actief.
Ik neem aan dat het bestellen dus gelukt was? Laat me zeker nog iets weten, anders kijk ik dit verder voor je na maar zo te zien lijkt alles ok.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.