Skip to main content
Beantwoord

Mobiel internet in buitenland EU-landen

  • 28 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 297 Bekeken

mobiel internet

Beste antwoord door micmac

OK. Het is geregeld, via een nieuwe chatsessie.
Bedankt.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 28 oktober 2017
vorige week geen mobiel internet gehad in frankrijk, hoe op te lossen?

Martin
  • 33520 reacties
  • 28 oktober 2017
staat roaming wel actief voor je sim-kaart en ook eens kijken of eventueel roaming niet ergens in de instellingen van je smartphone uit staat.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 391 reacties
  • 30 oktober 2017
Beste Walter, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679het betrokken gsmnummer geven,dan kijken we dit verder na. Groetjes Freya

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 7 augustus 2018
Mijn zoon heeft hetzelfde probleem in Frankrijk: geen 4G.
Ik heb de instellingen al nagezien via MyProximus, en 'Surfen in het buitenland' op On gezet (vorige donderdag).
Vorige vrijdag heb ik via de chat nog eens gevraagd of die optie wel op On moest staan, en gemeld dat het probleem nog niet was opgelost. Het kon blijkbaar niet direct worden opgelost, maar 'het werd doorgegeven' en zou in orde gebracht worden.
Het is nu nog altijd niet in orde. Is dat nog ergens in behandeling?

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 527 reacties
  • 7 augustus 2018
micmac, hiervoor kan je best even een privébericht sturen naar Het Proximus Team met vermelding van het desbetreffende GSM nummer zodat de support medewerkers hier op het forum dit even voor je kunnen nakijken.

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 7 augustus 2018
OK. Het is geregeld, via een nieuwe chatsessie.
Bedankt.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 527 reacties
  • 7 augustus 2018
Nog beter. 🙂 Fijn te horen!

Reageer