Skip to main content
Beantwoord

V6 decoder

• 2 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 1884 Bekeken

Wanneer ontvang ik als geselecteerde tester voor de nieuwe decoder meer info over hoe en wanneer ik deze ga ontvangen?

Beste antwoord door ThomasP

Dag Uniek, de V6 test heeft wat vertraging opgelopen. Er wordt in de loop van deze week een communicatie over gestuurd.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 527 reacties
  • Antwoord
  • 2 oktober 2017
Dag Uniek, de V6 test heeft wat vertraging opgelopen. Er wordt in de loop van deze week een communicatie over gestuurd.

• Apprentice
  • 8 reacties
  • 10 oktober 2017
ThomasP schreef:
Al meer nieuws ?

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 527 reacties
  • 10 oktober 2017
Helaas niet. Vorige week vrijdag is de communicatie verzonden maar tot op heden hebben we nog geen nieuwe datum. Zodra deze er is, zal er een nieuwe communicatie worden verstuurd met meer info.

Martin
  • 33514 reacties
  • 10 oktober 2017
Volgens mij veel beter dat ze eerst zelf alles op voorhand goed uittesten, want er zullen dan nog wel problemen/bugs overblijven voor de testers 🤔

• Apprentice
  • 4 reacties
  • 9 februari 2018
Ik heb vandaag de nieuwe decoderV6 getest en als ik mijn opnames wil bekijken zie ik, zoals gewoonlijk, alle titels staan en als ik er 1 wil bekijken krijg ik de volgende melding: fout SPC_4 de HD is niet geactiveerd of u hebt geen abonnement meer op dit kanaal. Wat nu?

Martin
  • 33514 reacties
  • 9 februari 2018
Heb je meerdere decoders op je lijn geregistreerd staan mss want je kan hier controleren hoeveel decoders je lijn in HD aankan:
> https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html