Sinds vandaag Bizz mobile M actief (overgestapt van telenet). Op myproximus kon ik al direct 14(!) internationale sms buiten bundel terugvinden. Het lukt dus niet om de Apple sms te ontvangen (ook geforceerd geprobeerd, lukt niet) waardoor er maar sms blijven verstuurd worden die Proximus - in tegenstelling tot Telenet, Base of Orange- lekker door factureert als een internationale sms.
De beide nieuwe proximus abo's in ons bedrijf hebben dus hetzelfde probleem. Alle instellingen nagekeken en alle tips overlopen. Conclusie, deze ochtend met Telenet nog actief alles OK, nu op Proximus netwerk werkt er niets meer en loopt de factuur ongevraagd op. (gewone sms lukt wel nog, data en bellen ook). En kom niet af met het excuus dat het Apple is, de concurrentie rekent die sms niet door, en normaal werkt het na de eerste gewoon voor altijd tot je zelf een restore doet, of de dienst uit zet. Conclusie: dik spijt van de overstap als je het mij vraagt.
Soit, wie kan mij helpen en overtuigen dat ik toch de goede overstap heb gemaakt (zocht betere kwaliteit netwerk).
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.