na onze verhuizing de volledige Proximus collectie (bbox3, decoder) aangesloten.
Werkte tot mijn verbazing direct ; vreugde was van korte duur want heel regelmatig valt het beeld gewoon weg ('onverwacht probleem, wenst u hulp ?' scherm...) of hebben we 'blokjes' in het scherm.
Heb dit reeds gemeld en men ging de technische dienst laten terugbellen; uiteraard niks gehoord đ
Voor de activatie en 'verhuis' van al onze abonnementen werd er trouwens wel 59 euro aangerekend; volgens de proximus winkel zou er een technieker op de verhuisdag langs komen om 'een nieuwe kabel te trekken' , niemand gezien uiteraard :-(((.
Moet ik nu opnieuw de servicedienst bellen? of kan ik beter een Happy house bezoek regelen?
Welk van de 2 gaat het snelst want het hangt ons voeten uit ... ??
En ja alles is al gereset en opgestart geweest .. Er is duidelijk een signaalprobleem want DSL signaal op BBox valt gewoon weg (lampje uit). Na enige tijd start dat terug op..
Uiteraard valt dan ook de wifi volledig weg .....
Wie heeft een goed voorstel?
Beantwoord
TV-beeld freezt
Beste antwoord door RobrechtB
Ik heb je lijn even uit gemeten en zie dat er packet verlies en errors zijn. Om dit op te lossen gaan wij en technicus moeten langs sturen.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.