Skip to main content
Beantwoord

Sinds van morgen foutcode: SYS_1 op beide TV's


iemand een idee wat er aan de hand is? Resetten van alle toestellen helpt niet. Fout blijft terugkomen.
Vooralleer naar de helpdesk te bellen vraag ik het liever hier ... Storingen op grot edelen van het net?
Internet werkt schijnbaar normaal ...

Edit: software van V5-c lijkt compleet FUBAR zelfs na reset? Kan decoder zelfs niet in standby zetten na foutcode ... 😁

Beste antwoord door sabineb

Kreeg bevestiging reparatie is uitgevoerd..dus decoders severfout niet meer zouden moeten krijgen. Indien nog niet ok, eens herstarten toch..sorry voor de ongemakken

Mvg sabine
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

40 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • 1 juni 2017
Hey Regulus,
bij mij ook.
Probleem is gekend: in het Brusselse: probleem tussen servers en decoders.
Zie ook: nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/opnames-worden-gewist-39049
Met dank aan Sabine die op Twitter het antwoord voor me heeft gevonden.

  • Auteur
  • 274 reacties
  • 1 juni 2017
Mogelijk, maar ben ik de enig sul die ermee geplaagd zit? LOL! Er is duidelijk de afgelopennnacht wat fout gegaan? Maar toen keek ik geen TV en stond alles in standby! 😎 het aantal meldingen op "allestoringen(dot)be" is maar een marginaal aantal ...

Leuk van Sabine, maar ik heb geen twitter .. dus veel schiet ik er niet mee op en de link die je meegeeft werkt niet LOL!

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • 1 juni 2017
Haha, ik ben de tweede sul dan. 😃 Bij de franstaligen zijn er meer meldingen.

  • Auteur
  • 274 reacties
  • 1 juni 2017
haha .. maar werkt het ondertussen terug, bij jou?

  • Auteur
  • 274 reacties
  • 1 juni 2017
Oeps, nu net werkt alles schijnbaar terug normaal .. heeft er iemand ondertussen ergens aan de "floche" getrokken ? 😆 😉 eind goed ... etc ...

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • 1 juni 2017
Nog niet bij mij 🙁 , ik zou een sms krijgen, als het in orde was.
De link werkt nu wel trouwens.

  • Auteur
  • 274 reacties
  • 1 juni 2017
Uw decoder nog eens resetten ? 😉

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • 1 juni 2017
Joechee: men heeft aan de floche getrokken.😆 Alles werkt weer zoals het hoort.
De regio Brussel is weer eens gered van de catastrofe en ik ben weer weg hier.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 509 reacties
  • Antwoord
  • 1 juni 2017
Kreeg bevestiging reparatie is uitgevoerd..dus decoders severfout niet meer zouden moeten krijgen. Indien nog niet ok, eens herstarten toch..sorry voor de ongemakken

Mvg sabine

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 509 reacties
  • 1 juni 2017


  • Auteur
  • 274 reacties
  • 1 juni 2017
sabineb schreef:
Kreeg bevestiging reparatie is uitgevoerd..dus decoders severfout niet meer zouden moeten krijgen. Indien nog niet ok, eens herstarten toch..sorry voor de ongemakken

Mvg sabine


Als dat de enig fout is waar ik mee te maken krijg, op jaarbasis, dan kan ik daar best mee leven! (en dat is het ook ongeveer, tot spijt van wie meer problemen heeft ... 😎 ) 😇

Martin
  • 33127 reacties
  • 1 juni 2017
zone 02 is duidelijk wel heel groot, hier geen problemen gezien


Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 509 reacties
  • 1 juni 2017
Hi Martin

was een server probleem

sommige klanten hadden echt een SYSTEEM fout op hun decoder ( sys_1) , andere gewoon problemen NPVR of tv replay.. Intussen zou het opgelost moeten zijn.

Mvg Sabine

Martin
  • 33127 reacties
  • 1 juni 2017
Ok bedankt Sabine, voor de meer gedetaileerde uitleg, als het maar opgelost is, dan is iedereen weer content ;-)
mvg Martin.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 509 reacties
  • 1 juni 2017
me toooooooooooo


RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • 985 reacties
  • 8 januari 2018
Hier geen TV meer ! is uitgevallen met deze foutmelding error sys1
iemand ???

Martin
  • 33127 reacties
  • 8 januari 2018
Het is blijkbaar algemeen 0800 22 800 is niet meer te bereiken ook.

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • 985 reacties
  • 8 januari 2018
Oei op facebook nog meldingen van geen TV meer ...... net 5 minuutjes voor thuis ging beginnen zegt mijn vrouw.

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 8 januari 2018
SD zender van Een zend wel uit. Zit er nu naar Thuis te kijken.

Martin
  • 33127 reacties
  • 8 januari 2018
ja en via Proximus TV app ook niks natuurlijk

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 198 reacties
  • 8 januari 2018
Regio Dendermonde: zelfde probleem geen TV error sys_1
Na uitzetten decoder: bienvenue/welkom Proximus TV scherm,
time-out

Martin
  • 33127 reacties
  • 8 januari 2018
je decoder best niet heropstarten of je hebt niks meer !!

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • 234 reacties
  • 8 januari 2018
Hier in Lovendegem zelfde probleem.

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 8 januari 2018
Martin schreef:
ja en via Proximus TV app ook niks natuurlijk


Klopt. Kun je zelfs niet op inloggen. Maar op,TV wel via SD.

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 198 reacties
  • 8 januari 2018
Te Laat, ik heb helemaal niets meer!

Reageer