Gisteren slachtoffer geworden van SCAM, 24 euro kwijt omdat ik een code kreeg per SMS en tegelijkertijd door een fakeprofiel werd gecontacteerd ( kopij instagram van een vriendin ) om die code door te geven en vlam .... 24 euro extra op mijn proximusfactuur.
SMS maakt gewag van website Boku.com en na grondig checken van die website kwam ik op een link die verwijst naar hoe makkelijk Proximus klanten ( niet professioneel )kunnen opgelicht worden. Dank U Proximus voor uw professionalisme.
Heb dit netjes gemeld aan Proximus en ze gaan er niets aan doen. Ik heb de volledige naam van de persoon die me heeft tewoord gestaan. Ik zei dat ik die 24 euro niet wou betalen maar daar is niets aan te doen en als ik mijn factuur niet betaal dan sluiten ze gewoon alles af..... Zo worden klanten tegenwoordig bediend. Proximus verdient ook aan die praktijken.
Dus ik heb printscreens en zal niets anders kunnen doen dan klacht in te dienen tegen Proximus om het actief mee promoten van SCAM.
Ben eens benieuwd wat Proximus uit hun hoed gaat toveren. Spijtig dat Px actief deelneemt aan zulke praktijken want ongetwijfeld zal een deel van de 24€ naar Px gaan.
Pijnlijk hoe hieronder wordt uitgelegd hoe je een klant van Proximus kan belazeren.
https://boku.zendesk.com/hc/en-us/articles/228485788-How-do-I-configure-my-M-Pay-account-
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.