Op 13/09 wou ik net zoals velen ook een iPhone 11 pro pre orderen bij Proximus. Dit icm mijn abonnement. Na veel onduidelijke communicatie met de helpdesk kreeg ik uiteindelijk een mail met de melding dat mijn toestel op 30/09 geleverd zou worden tussen 8u en 17u. Iemand moest zeker aanwezig zijn om het toestel in ontvangst te nemen. Ik neem dus speciaal een dag verlof en wacht de hele dag op Bpost met mijn levering. Niets ontvangen!! Na ettelijke pogingen om contact te maken met de helpdesk kreeg ik eindelijk een vriendelijke man aan de lijn die mij kon garanderen dat mijn toestel op 30/09 opgestuurd was naar Bpost en dus met een dagje vertraging zou aankomen. Hij ging het zelfs persoonlijk opvolgen en mij vandaag (01/10) opbellen als de status niet op “geleverd” zou staan bij mijn levering. Je raadt het al, vandaag ook geen iPhone ontvangen EN niemand heeft mij gebeld.
Na veel misnoegde DM’s op Twitter krijg ik het antwoord dat er geen stock meer is en ik nu dus maar gewoon moet afwachten wanneer mijn toestel geleverd wordt! Het feit dat er mij een officiële mail met leverdatum gestuurd was, was blijkbaar maar een foutje.
Als Proximus mij een datum geeft tot wanneer ik zeker mijn rekening betaald moet hebben is het bindend. Maar als zij mij een datum geven waar IK iets aan heb en ze kunnen niet voldoen, dan moet ik maar gewoon begrijpen dat het een “foutje” was en lekker wachten tot Sint juttemis... Dank u wel amateurs, voor weeral een geslaagde reclamestunt voor Proximus, en ook weeral een ontgoochelde klant!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.