Ik wou gisteren online een nieuwe iPhone 6s of 7 bestellen voor onze zoon. Aangezien ik er geen kon bestellen, terwijl ze wel op de website staan, belde ik even naar proximus. Hier werd ik goed verder geholpen doordat men zei dat deze iPhones misschien nog wel in de proximus winkels beschikbaar waren maar niet meer online.
Vandaag ging ik naar de proximus winkel. Er waren nog 2 toestellen iPhone 6s beschikbaar. 7 was ook uitverkocht. Ik koop 1 van de 2 toestellen. Ik kom thuis.....toestel start niet op.....ik steek de oplader erin......ik krijg geen batterij icoon zodat ik weet dat de gsm aan het opladen is maar soit hij kan helemaal plat zijn dacht ik dan....... Na bijna 2 uur opladen geeft de iPhone nog steeds geen teken van leven.
Ik ben in de auto gesprongen en terug naar de winkel gereden. MAAR ik krijg geen nieuwe iPhone!!!!!
Nee sorry de gsm is uit de winkel geweest...... Akkoord, kan ik nog begrijpen maar dat is wel heel kortzichtig vind ik. Ik kan nu ook naar de winkelbediende wijzen want hij had de iPhone ook al eens kunnen opstarten en dat was ook niet gebeurd!!
Ik zou hier toch wel heel graag heel snel een oplossing voor krijgen.
Wij zijn al jaren bij belgacom en proximus klant!!!
Wij betalen maandelijks veel geld voor alle gsm's (die trouwens dan ook nog allemaal van de proximus winkel komen) internet en telefonie.
Nu hebben wij 1 keer iets voor en worden wij gewoon de deur gewezen......
Ik hoop dat hier toch snel een oplossing uit de bus komt!!
Beantwoord
klacht aankoop nieuwe iPhone 6s
Beste antwoord door M_016
Ter info:
https://economie.fgov.be/nl/themas/consumentenbescherming/garantie/wet-op-de-garantie
Indien het goed defect gaat binnen de eerste zes maanden na de levering, wordt er verondersteld dat het gebrek bestaat sinds de levering. De verkoper moet het tegendeel bewijzen indien hij niet akkoord gaat.
=
U hebt mijns inziens wettelijk gezien het wettelijk recht of de koop te laten ontbinden of een ander nieuw toestel te eisen
&
de betrokken verkoper/bediende in een Proximus center (van Proximus zelf?) zou best eens een bijkomende opleiding krijgen,een andere functie toegewezen krijgen of âŠ
Bekijk origineelhttps://economie.fgov.be/nl/themas/consumentenbescherming/garantie/wet-op-de-garantie
- U heeft het recht de kosteloze herstelling of de vervanging van het goed te eisen (te kiezen door de consument, maar in functie van wat mogelijk en redelijk is).
- Enkel ingeval de herstelling of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, kunt u een prijsverlaging of de ontbinding van het verkoopcontract eisen.
Indien het goed defect gaat binnen de eerste zes maanden na de levering, wordt er verondersteld dat het gebrek bestaat sinds de levering. De verkoper moet het tegendeel bewijzen indien hij niet akkoord gaat.
=
U hebt mijns inziens wettelijk gezien het wettelijk recht of de koop te laten ontbinden of een ander nieuw toestel te eisen
&
de betrokken verkoper/bediende in een Proximus center (van Proximus zelf?) zou best eens een bijkomende opleiding krijgen,een andere functie toegewezen krijgen of âŠ
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.