Beantwoord
Uitval Internet
Deze avond uitval van internet van ongeveer 1 uur. Toen ik na nummer 0800-22800 belde kreeg een automatisch antwoord om via Proximus.be of MyProximus app contact te zoeken voor een oplossing en de hoorn ging erop. Dit was voorbij geen optie. Heeft iemand dit vanavond ook mee gemaakt ?
Beste antwoord door Charlotte.D
Goeiemorgen iedereen, gisteren was er inderdaad een technische panne op het niveau van ons internet. Deze werd gisterenavond opgelost. Het klopt inderdaad bij een algemene panne dat er een automatisch bandje naar onze klanten wordt geplaatst om iedereen zo snel mogelijk te kunnen verwittigen van de storing. Als dit niet wordt geplaatst zijn klanten teleurgesteld dat er een grote wachttijd is en dit willen wij vermijden.
Aangezien bij een technische storing wij zelf ook nooit een tijdstip van herstel kunnen doorgeven is dit bandje de meest efficiënte manier van communiceren.
Onze excuses voor dit ongemak
Graag wil ik wel even benadrukken dat deze storing enkel gisterenavond was (niet de voorbije dagen). Als er zich op andere tijdstippen storingen voordoen, dan zal dit probleem eerder een storing ter plaatse zijn, maar geen algemeen probleem. Je kan altijd even je modem herstarten hiervoor. Als dit probleem zich blijft voordoen kan je gratis een HappyHouse technieker aanvragen op: https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_happyhouse/particulieren/discover/news/service/gratis-analyse-internet-tv-telefonie.html
Grtjs,
Charlotte
Bekijk origineelAangezien bij een technische storing wij zelf ook nooit een tijdstip van herstel kunnen doorgeven is dit bandje de meest efficiënte manier van communiceren.
Onze excuses voor dit ongemak
Graag wil ik wel even benadrukken dat deze storing enkel gisterenavond was (niet de voorbije dagen). Als er zich op andere tijdstippen storingen voordoen, dan zal dit probleem eerder een storing ter plaatse zijn, maar geen algemeen probleem. Je kan altijd even je modem herstarten hiervoor. Als dit probleem zich blijft voordoen kan je gratis een HappyHouse technieker aanvragen op: https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_happyhouse/particulieren/discover/news/service/gratis-analyse-internet-tv-telefonie.html
Grtjs,
Charlotte
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.