Skip to main content
Beantwoord

Geen 4G in buitenland


Mijn zoon krijgt in het buitenland geen 4G. Op het eerste zicht zijn de instellingen goed en staat roaming aan.
Iemand een idee?

Beste antwoord door HeidiE

Dag Piatol, er stond een blokkering actief. We hebben dit aangepast, hij zal een sms ontvangen als dit in orde is. Heropstarten kan daarna nog nodig zijn, maar dan zou het moeten lukken! Grt, Heidi
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2129 reacties
  • 17 juli 2019
Hallo,

Heeft hij na het aanzetten van de roamig zijn GSM eens herstart?
Je mag zijn GSMnr eens toevoegen aan je profiel dan kijken we dit eens na.
In welk land bevindt hij zich?

Groeten
Geert

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 juli 2019
Zijn gsm is opnieuw opgestart maar nog geen 4G. Hij is in Nederland.
Zijn nummer staat in mijn profiel.

Martin
  • 33256 reacties
  • 17 juli 2019
Er zal wel een blokkering opstaan, maar de Proximus medewerkers zullen dit wel in orde brengen eens ze het nummer in je forum profiel kunnen natrekken.
PS: ik zie nu dat je zijn nummer al in je profiel gezet hebt ☺️

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2499 reacties
  • Antwoord
  • 17 juli 2019
Dag Piatol, er stond een blokkering actief. We hebben dit aangepast, hij zal een sms ontvangen als dit in orde is. Heropstarten kan daarna nog nodig zijn, maar dan zou het moeten lukken! Grt, Heidi

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2129 reacties
  • 17 juli 2019
Er was inderdaad een blokkering voor internet gebruik in het buitenland actief. Deze is nu verwijderd. Heeft je zoon inmiddels internet?

Geert

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 juli 2019
Het is gelukt, bedankt.

Reageer