Beste Proximus,
De onmogelijkheid om u jullie per email een klacht in te dienen is ongezien! Helpt niet bij het humeur waar jullie reeds de oorzaak van zijn.
Ik ben al jaar en dag eigenaar van een GSMnr (+10j). Waarvan het grootse deel bij jullie.
Over het algemeen laat het mij niet warm of koud. Tenzij jullie zoals nu incapabel zijn om jullie taak uit te voeren.
Ik ben afgelopen zondag is mijn gsm verloren/ gestolen. Ik laat beide simkaarten blokkeren.
Zowel privé als professioneel heb ik een nr bij Proximus. Ik bel hiervoor op zondag 7/7/2019 naar jullie klantendienst. Omdat het zondag zijn de diensten beperkt. Simkaarten worden geblokkeerd maar nieuwe simkaarten kan hij (persoon van klantendienst) zelf niet voorzien. Maar hij voorziet een nota dat dit op maandag zal gebeuren.
Op maandag en dinsdag windstilte. Op woensdag is er nog niets binnen, op het werk hebben ze nog extra simkaarten liggen. Het is mogelijk om mijn werk nummer over te zetten. Voor mijn persoonlijk nummer moet ik langs in de proximus winkel.
Op woensdag 10/07 ga ik naar de proximus winkel in Mechelen. Daar blijkt dat ze op zondag mijn nr hebben opgezegd ipv de sim te blokkeren. Een nr dat al meer dan 10j aan mij gekoppeld is, is onherroepelijk verloren. Het nummer is niet meer gekend in hun systeem. Gedesillusioneerd verlaat ik de winkel.
Ik keer terug naar huis en vandaar bel ik naar de Proximus klantendienst. Met veel moeite kan ik mij rustig houden en de juffrouw daar komen ze met hoop. Het is mogelijk om mijn nummer terug te krijgen als ik een abonnement neem bij Proximus.
Een simkaart kon opgestuurd worden, of ik kon terug naar de proximus winkel gaan. Opgelucht als ik ben ga ik toch een 2de maal naar jullie winkel te Mechelen. Zodat het achter de rug is. Daar blijkt dat het toch nog niet kan want het staat nog niet in het systeem.
Vandaag krijg ik de melding van de winkel in Mechelen dat het toch niet kan. Waar zijn jullie mee bezig?
Proximus speelt mijn nr kwijt, maar zoekt Proximus naar een oplossing voor de fout die jullie hebben gemaakt?
De inpakt op het verlies van dit nr gaat uren en uren tijd kosten, naar waar mag ik dit factureren?
Als telecom opperator krijgen jullie GSM nrs waar jullie kunnen over beschikken. Vraag maar expliciet mijn nr terug!
Een zeer misnoegde klant!
Jan-Pieter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.