Reeds 2 keer een verhuis gedaan via proximus en steeds vlot en efficiënt geholpen. Echter de laatste verhuis loopt niet zo vlot. Verhuis aangevraagd op 19 april, en tot op heden nog geen internet noch TV en vaste lijn. Afspraak meermaals verzet en uiteindelijk het goede nieuws gekregen dat er iemand zou langskomen op 12 juni. Niemand gezien... Klantendienst gecontracteerd en na 3 dagen kreeg ik als melding dat de Fiber nog niet in de straat van ons nieuw adres ligt. We zijn hier mee bezig en houden u op de hoogte.
Gisteren uiteindelijk nogmaals contact moeten opnemen en de dienst fiber kan langskomen op 15 juli om deze tot in het appartement te brengen, nadien moet er nog een technicus langskomen om de installatie te doen. Op dit tempo heb ik in september misschien waar ik voor betaal.
Graag had ik gelet op de vele hindernissen bij mijn verhuis deze week nog een fiber technicus die deze kan komen installeren. We wachten ondertussen al lang genoeg op een vlotte verhuis van onze proximusdiensten.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.