Data abo aangevraagd via werkgever.
Maandag, 24 juni e-mailbericht dat data optie binnen de 24u actief zal zijn.
Donderdag, 27 juni nog steeds niet mogelijk om te surfen via 4G. Gebeld naar klantendienst, alle instellingen gecontroleerd. Volgens medewerker ligt het aan de simkaart gezien alle instellingen correct zijn en de Wi-Fi wel werkt. Onmiddellijk een nieuwe simkaart gehaald en via werkgever nummer laten overzetten op nieuwe simkaart.
Vrijdag, 28 juni bevestiging omruiling simkaart. Helaas nog steeds geen 4G. Maar wel al betalen voor 4G die intussen nog steeds niet werkt.
Contact opgenomen met Bizz. Men kon dit niet oplossen. Naar de accountmanager Mailen en die zou dan contact opnemen. Ik zit nog steeds te wachten en mijn 4G werkt nog steeds niet hoewel ik er wel alvoor moet betalen.
Hoe kan ik dit fiksen? Alle instellingen zijn correct zoals te zien in de filmpjes op website proximus. 4G staat vermeld op tablet met 1 opgelicht pijltje. Maar surfen lukt niet. Telkens melding u bent offline.
Als ik overschakel naar WiFi dan lukt het wel...
Help!
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.