Het is weer zover: mijn wachtwoord wordt niet aanvaard (wrong username or Password) telkens wanneer ik wil inloggen op mijn webmails.
1. Ik durf geen nieuw wachtwoord meer instellen op my proximus, mijn emals lezen. Heb dit al eens gedaan, en dat liep duidelijk 10 x in het honderd.
2. Een medewerker van proximus heeft dat toen gedaan, dat is gelukt maar nu is het weer onbereikbaar. Ik geef wel degelijk het juiste wachtwoord in hoor!
3. Ik kom nu terecht op proximuspickx.be: maar ook hier: als ik het wachtwoord ingeef is het weer "wrong".
4. Het wachtwoord voor emails lezen, is hetzelfde wachtwoord, waarmee ik inlog op MyProximus. Ik dacht dat dat geen bezwaar is? (Althans dat heeft gewerkt)
5. Mails op mijn proximus adres (...@skynet.be) komen wel terecht in Outlook 2010. Ik kan echter de mails niet lezen op proximus webmail. (verkeerd wachtwoord).
6. als ik een nieuw wachtwoord ingeef op proximus mail (met mijn emails lezen), rechts in het venster;: emails aanpassen, kan ik mijn .skynet.be adres niet gebruiken want het werkt niet en kan het niet raadplegen bij "emails lezen". Dus geef ik een ander email adres (.gmail.com) in in de hoop dat ik daar de bevestiging vinden kan, maar dan krijg ik het antwoord, verkeerd adres. vraag dus: kan ik hier toch wel een ander email adres ingeven, ook al pas ik het wachtwoord aan voor mijn .skynet.adres.
Ik ben radeloos!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.