Wij zijn dinsdag 4 juni 2019 geconfronteerd met een panne bij proximus : gevolg geen internet en geen televisie.
Tot op heden , dinsdag 11 juni 2019, zijn deze problemen nog steeds niet opgelost !
Bij elke telefonische contactname met proximus wordt er telkens iets anders verteld en wordt beloofd dat het probleem zo snel mogelijk zal worden opgelost.
Dit is echter niet zo !!!!!
Een kort feitenrelaas :
-woensdag 5 juni proximus verwittigd van het probleem : de klantendienst zegt dat een technieker gaat langs komen om het probleem op te lossen. Men stuurt een SMS om dit te bevestigen.
-donderdag 6 juni : proximus stuurt een SMS dat geen technieker gaat langskomen. Bij navraag bij de klantendienst zegt men mijn dat de technieker het probleem niet kan oplossen omdat infrastructuurwerken in de straat zouden nodig zijn (internetkaarten in straatkast waren defect door bliksem). De klantendienst verzekerde mij dat er echter reeds aan gewerkt werd om dit op te lossen.
-vrijdag 7 juni : ik krijg terug een SMS van proximus dat er een toch een technieker gaat langs komen om het probleem op te lossen. De technieker komt in de namiddag langs en stelt vast dat het probleem niet bij ons ligt maar wel bij het probleem in de straatkast. Hij kon dit niet oplossen. Hij moest dit gewoon komen vaststellen zodat een andere dienst het probleem in de straat kon oplossen. Hij wist niet wanneer dit kon opgelost worden ....
vrijdag 7 juni : in late namiddag gebeld naar de klantendienst van proximus met de vraag wanneer het probleem zou worden opgelost. De dame nam kontakt op met de technieker om te vragen wat het probleem was. Ze melde mij dat ik een SMS zou ontvangen wanneer het probleem zou worden opgelost. Op een simpele en beleefde vraag van mij wanneer dit ging zijn, heeft deze dame gewoon de telefoon ingelegd. Ik ben dan maar naar een proximuswinkel gegaan om het probleem aan te kaarten. Hier beloofde men mij de zaak op te volgen en alles te doen wat ze konden.
- zaterdag 8 juni :iemand van de klantendienst contacteerde ons met de boodschap dat het probleem zou worden opgelost voor 1630hr. (de infrastructuurwerken werden dan uitgevoerd aan de straatkast).
- zaterdag 8 juni 1630hr : probleem niet opgelost. Weer gebeld met de klantendienst: antwoord van de klantendienst : een hogere dienst was met het probleem bezig. Men kon niet zeggen wanneer en hoe het probleem zou worden opgelost.
-zaterdag 8 jun 1900hr : terug gebeld naar de klantendienst. Antwoord van de klantendienst : infrastructuurwerken zijn uitgevoerd, maar uit testen blijk dat er toch nog een probleem zou zijn bij ons thuis. Hiervoor moest er een technieker langskomen. Iemand van proximus (een zogenaamde expert) zou ons op zondag 10 juni contacteren om een bezoek van de technieker in te plannen.
-zondag 10 juni : geen telefoon gehad van proximus. Dan maar zelf gebeld naar de klantendienst.
antwoord klantendienst : er moeten infrastructuurwerken worden uitgevoerd in de straatkast (raar : want die waren toch reeds uitgevoerd op zaterdag ???). De dame wist het dan ook niet meer... ze stelde voor dat ik dan maar dinsdag 11 juni naar de klantendienst moest bellen om een afspraak te maken.....begrijpe wie begrijpe kan !!!
-dinsdag 11 juni : terug naar de klantendienst gebeld. Antwoord klantendienst : er moeten werken in de straatkast worden uitgevoerd door een andere dienst. (dat wisten ze al op woendag 5 juni !!!). Wanneer dit opgelost gaat worden kon men mij niet zeggen : even geduld hebben ... Ik kreeg wel een dossiernr om het probleem op te volgen en ik zou zo een vaste aanspreekpartner krijgen om meer inlichtingen te krijgen ....
Wij voelen ons telkens belogen... is dit de manier waarop men een persoon die reeds meer dan 20 jaar klant is bij proximus wil behandelen.?
Blijkbaar slaagt men er niet in om in 8 dagen tijd een gekend probleem op te lossen...
Op dinsdag 4 juni 2019 is het probleem immers nog steeds niet opgelost. De klantendienst toetert steeds nieuwe beloftes die men niet nakomt .
Je vraagt je af waarom er nog klanten zijn bij proximus ....
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.