10 dagen geleden heb ik een aanvraag ingediend bij zowel vorige provider (ORANGE) als Proximus om een overzet te doen naar Proximus. Mijn werkgever heeft een SIM kaart aangekocht met hetzelfde nummer en het nodige werd gedaan bij ORANGE, nl. mijn account/nummer daar op een pre-paid kaart zetten.
Nu is er 4 dagen geleden gebeld geweest met de klantendienst en ze zeiden dat het 1 tot 3 dagen nog kan duren voor de overzet gebeurd is.
Kan er aub gekeken worden om mijn nummer over te zetten, het is zeer belangrijk voor mijn werk dat ik bereikbaar ben en zeker voor dit weekend. Dit is nu toch te lang aan het duren.
Alvast bedankt,
Christophe
Beantwoord
NIEUWE KLANT PROXIMUS: Reeds 10 dagen na overzet nummer en nog altijd geen bereik ...
Beste antwoord door Anonymous
hey Chris
het zou in orde moeten zijn. :)
Heb je het kaartje van Proximus al in de gsm zitten?
kan je eens testen als het ok is?
Bekijk origineelhet zou in orde moeten zijn. :)
Heb je het kaartje van Proximus al in de gsm zitten?
kan je eens testen als het ok is?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.