Skip to main content

Steeds melding streamen niet beschikbaar in buitenland


Android telefoon en tablet
Opnieuw installeren,locatie in of uitschakelen is geen oplossing.
Steeds dezelfde foutmelding

4 reacties

Martin
  • 33365 reacties
  • 1 juni 2019
Ter info: het pas maandag dat er hier iemand van Proximus terug langskomt op het forum om even je profiel settings na te gaan en je verder te helpen.
Ik weet niet of ze eventueel zouden kunnen verder helpen op de helpdesk 0800 22 800 want daar kun je op bellen op zat- en zondag of eventueel via chat proberen ….

PS: mss ook best er bij vermelden of het in beide gevallen niet werkt, namelijk via wifi of via mobiel netwerk
en ook best opgeven welke foutmelding je krijgt.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 3 juni 2019
Walter Hellemans schreef:
Android telefoon en tablet
Opnieuw installeren,locatie in of uitschakelen is geen oplossing.
Steeds dezelfde foutmelding

Ben je momenteel in buitenland of in België ? Indien je in buitlenland kan je even laten weten in welk land (kan ook via Privé bericht naar mij) ?
Kan je ook zoals Martin aangeeft even vermelden of je dit zowel op wifi als via mobiel netwerk hebt?

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 september 2019
Hier zelfde probleem

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 16 september 2019
david_0113 schreef:
Hier zelfde probleem

hi david, ik zie dat je settings voor je profile in orde zijn
ondervind je nog steeds problemen met de app ?